Eftersvettas

 
Sitter nu nyduschad i soffan och känner hur hela kroppen fortsätter att svettas. Helt sjukt, då jag redan duschat svalt och länge =) Men tar man ut sig så gör man.
 
Blev en runda i förrgår. Tog mig runt hela utan att sluta springa. Tiden blev ca 17 min långt ifrån bra. Men jag är nöjd med tanke på att jag knappt varit ute på en månad. Det är tempot som jag inte orkar att hålla. Vet att för varje runda kommer det bli bättre.
 
Dagens lilla tur var varm. Ingen vind och sol är väl inte skönast men jag njuter av att komma ut. Imorgon kommer låren kännas sådär skönt sega ;-) Kan ju inte klaga på att jag känner mig piggare heller!
Imorgon jobbar jag till 18, får se om jag ger mig ut något på kvällen. Skulle vara skönt, hänger helt på hur dagen varit. Och när barnen somnar ;-)
 
En ny kaffebryggare är införskaffad här hemma så nu blir det en kopp kaffe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback