En bra morgon!

Tänka sig så glad jag känner mig idag =D Så mycket jag har att vara tacksam över!
 
Igår löste sig mycket! Att ha en bra chef är A & O. Jag får säga att jag har en av dom bästa!
Att kunna slappna av för första gången på flera dagar - härligt! Tyckte jag märkte stor skillnad i magen med. Svullnaden lade sig lite. Man kan säga att jag har magkänsla ;-) Så som jag känner mig, så är magen.
 
Lördagens bröllop blev ännu lite roligare när vännen L ska bartendra (säger man så??) Tyckte bara att han skulle få tag med sig ett sällskap. Då hade ju Sofie fått vara med ;-) Kan nog säga att inte bara brudparet hade befunnit sig i himmelriket då =)
Även löst sig med taxi både till bröllopet och hem från festen. Svägerskans sambo är en ängel som ställer upp. Family first eller vad säger man ;-)
 
Barnen kommer ha det toppen. Som vanligt delar vi på dom, enklast för alla ;-) Melle åker hem till mormor och morfar medans Mille bad om farmor och Göran. Under hösten har vi lovat att rotera, så Melle får vara hemma hos farmor också.
Känns skönt att veta att dom kommer ha det toppen. Gör det lättare för oss att slappna av och njuta av fina vänners stora dag! Är helt till mig faktsikt =D
 
********************************************************
 
Snart ska jag och grabbarna ge oss ut i lekparken. Vi passar på innan regnet kommer. Om det nu gör det, ser bara väldigt mörkt ut. Håller tummarna för uppehåll!
Till eftermiddagen åker vi ut till Berg. Blir lite lek för grabbarna och jag kanske kan få kika in i Slussport 11 =) Ska även inhandla några småsaker på stan till helgen. Gäller att ta vara på dom lediga dagarna =)
 
Hoppas ni har en skön onsdag, dagen mitt i veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback