Hipp hipp hurra!!!



Idag är det ingen vanlig dag för det är världens bästa Melvins 3 års dag!!! Hurra hurra hurra!!!

Tänk att vår lilla fis blivit en stor och urgullig kille. Han är verkligen allt mellan himmel och jord men framförallt är han mitt allt!
Kl 01.06 den 17 feb 2009 förändrades mitt liv föralltid. Då tittade denna underbara varelse ut och mitt liv började på allvar. Fram tills denna dag hade jag bara väntat. Väntat på att få se det finaste som finns - en nyfödd varelse som studerade mig med stora ögon!
Skulle ge vadsomhelst för att få uppleva det ögonblicket igen =) Men jag nöjer mig mer än väl med att få leva livet med min stora kille. Som skänker så mycket skratt =)

GRATTIS MELLE PÅ DIN 3 ÅRS DAG!
Mamma, pappa och lillebror Milton älskar dig mer än livet. Ha en fantastisk födelsedag!


Kommentarer
Anonym säger:

Mormor och morfar stämmer in grattulationskören till världens mysigaste Melvin. Hipp hipp hurra, hurra, hurra, hurra.

2012-02-17 | 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback