Kastar in handduken!

Usch vad jag är dålig idag. Halsen värker mer än tidigare och kroppen har nu tagit semester. Den har ingen ork och huvudet, ja det är mindre med än vanligt ;-)
Gissa om jag börjar bli trött på alla sjukdommar. Nu har båda barnen varit riktigt sjuka, Mille får sista pencilinet idag. Han har energi och är redo för att köra dagis nästa vecka. Melle är fortfarande febrig och snorig. På kvällen kommer hostan och då även den dåliga sömnen. När vi blivit friska ska hela hemmet städas noggrant. Alla sjukdommar ska väck och inte komma tillbaka på lång tid framöver.

Skulle jobbat idag men det orkar jag inte med. Fick bli VC kl 13 idag. Håller tummarna för att jag har halsfluss så man kan få något för det här. Jag får knappt i mig te och mat ska vi inte prata om. Har ingen matlust heller men lite fick jag i mig förut. Måste köpa yoggi idag, det är lättare att äta. Behöver ju knappt svälja ;-)
Hur min jobbhelg blir vet jag inte. Alla beslut får tas efter jag varit hos doktorn. Skulle vara skönt att göra något annat än att ta hand om sjuka barn men om kroppen inte orkar så går det inte. Ja ja, orka bry sig om det nu =)

Nu blir det soffan en stund. Kanske vila något innan jag måste gå. Usch hur ska jag orka gå när benen knappt bär mig...
Vill önska er en fin fredag och skön start på helgen!

KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback