Liten blå skål

Mina vänner känner mig väl. Kanske inte så svårt då vi delar ganska lika smak ;-)
 
Den här fina skålen fick jag i försenad födelsedagspresent i torsdags då vi var hemma hos Löökes. Blåblommig och med en romantisk stämpel i. Totalkär i den och just nu pryder den skänken i köket. Kommer säkert att flytta på den med tiden men just nu passar den där =) Tanken jag har för den är badrummet...
 
Imorgon är det litet kalas igen. Då firar min bror med familj mig, mamma, syster och Mille. Ja det är några stycken som ska klaras av =)
Blir grillning och enklare tårta hemma hos mina fina föräldrar. Hoppas att solen vill lysa på oss från en blå himmel??!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback