Lite midsommarbilder

Hade lovat att visa lite bilder från vårt firande igår men jag orkade inte när jag kom hem.
Jobbade hela dagen och efter jobbet blev det svärmor för middag. Barnen var trötta så vi åt och åkte efter det hem. Mina grabbar hade varit där hela dagen, så jag förstår om prinsarna var trötta efter lek och bus =)
 
Här är några bilder jag tog med mobilen. Dom från kameran kommer lite senare under dagen...
 
Blev en sommrig klänning och jansjacka för att skydda lite i blåsten vid midsommarfirandet.
Sköna skor är A och O. Mina är förra sommarens fynd =)
Till kvällens grillning svidade en sötnos om ;-)
Mannen i mitt liv
Den andra mannen i mitt liv ;-)
Gott i väntan på maten.
 

Dags att ta tag i den här dagen nu. Vi har lite saker som måste fixas. Längtar till om en vecka, då har jag äntligen lite semester ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback