Soffhäng

Dagens tur är avklarad. Gick lite segt, märker att man tappar en del om man inte är ute ofta. Senast var i lördags och ca en vecka mellan varje tur funkar inte. Ska försöka ge mig ut varje i helgen. Mår bättre av det. Får energi och kroppen känns skönare efter :-)

Annars är Melle fortfarande inte helt ok. Han har ingen ork, inte så konstigt när han inte får i sig så mycket.
Natten bjöd på lite mer sömn för oss alla. Melle sov mellan oss och tur var det för två gånger kräktes han, eller rättare sagt försökte. Är inte mycket som kommer upp när man inte äter så mycket. Under kvällen har det blivit lite nyponsoppa och macka. Får se om han behåller det??!!

Är som sagt ledig imorgon. Min kära make skulle åkt iväg imorgon på 90 års kalas men pga läget här hemma blir han nog hemma. Vill kanske inte ge någon som fyller 90 år kräksjuka ;-)
Så kvällen till ära ska jag mysa i soffan. Kanske ett glas vin och något gott till det. Jag är värd det efter dagens tur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback