Delmål ett!

Där satt den! F*n så skönt det känns!!

Lyckades att springa under 17 min. Med råge också :-) Runkeeper är lite roligt eftersom min sträcka är olika lång varje gång. Sist var den 3.03 och idag 2.86. Det jag vet är att jag springer samma sträcka varje gång så det är tiden jag går på.
Idag stannade kl på 16.41, helt sjukt. Men det gick sjukt snabbt sista km. Tycker även för varje runda att flåset blir bättre. Är långt ifrån lika färdig när jag sprungit klart :-)

Dagen till ära testade jag mina nya träningskläder. Har varit taggad hela dagen och det var värt pengarna.
Prövade att köpa linne och byxor med kompressionsfunktion. Tyckte det var riktigt skönt, långt ifrån lika svettig och varm. Byxorna upplevde jag gjorde benen mindre trötta. Och kanske det var dom som gjorde turen så himla bra ;-)

Snart är det schlager. Måste ju självklart se hur det går för oss :-) Mest spännande blir det ändå på lördag...om vi nu går vidare ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback