Så jä*la stolt!!

Jag klarade det!! Fattar ni, jag orkade löpa hela min lilla runda på ca 3 km! Det hade jag aldrig trott när jag var ute med Sofie förra veckan. Då orkade jag knappt att löpa några hundra meter :-)

För vissa kanske detta inte är någon big deal. Dom rycker på axlarna och undrar vad jag jublar över. Men när jag låg på hallgolvet när jag kom hem log jag. Stolt som en tupp att det tog mig tre försök innan JAG lyckades.
Jag ser det här som en push åt alla i min sits. Vi utan någon direkt grundkondis. Vi som inte sportar och rör på oss flera gånger i veckan.
Det här är för oss nybörjare som gett oss f*n på att lyckas. Vi som vill ha energi och känna att vi har mer ork!!
ALLA KAN!!

Så till alla er som kämpar därute. Det här är min push till er. Mitt Heja. Ni kan klara det :D

Snart blir det hockey och ett stort glas vatten. Mys med min älskade och ett stort leende på mina läppar. Så jäkla fantastisk jag är ;-)

 


Kommentarer
Tullan säger:





You go girl :)

2012-05-07 | 21:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback