En del att jobba på..

 
Ett löpband utan vare sig upp eller nerförsbackar i Thailand gör löpning enkel. En tur på ca tre km i Sverige är långt ifrån lika problemfri. Även om min runda är ganska lätt, så gick det trögt.
 
Var första rundan ute för det här året. Första 10 min gick ganska bra men sen började jag tappa tempo. Har grundkondisen kvar sen förra året. När jag tog min permiärtur då i början på maj orkade jag inte springa hela vägen. Nu orkar jag även om det går bra segt den sista biten ;-)
Vädret på kvällen var perfekt. Svalt och en sol som sakta var på väg ner. Huvudet gick på lågvarv och jag kände ett inre lugn. Kroppen känns nu sådär skönt avslappnad!
 
Jag hoppas att kunna ge mig ut minst tre dagar i veckan. När jag sprang som mest förra året mådde magen också bra. Sen kommer jag försöka att sätta upp små mål för min egen del. För att öka och locka till att prestera bättre.
 
NU är det vår och NU kör vi!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback