Pigga upp mig!!

Herregud så trött jag är! Sömnbristen från natten mellan fredag och lördag har verkligen tagit på mina krafter. Fick sova hela natten inatt men vaknade vid strax efter 07 av Mille. Andra sonen tog igen sin förlorade sömn med att kliva upp 09.15.
 
Har nu kommit hem efter simmet med Mille. Var en mindre trevlig tur då den lille herren vägrade att göra någonting. Det tar nästan mer på alla krafter än när vi badar järnet =) Men vi får ta nya tag nästa vecka!
Lämnade av surputten hemma och åkte iväg på doftljusjakt. Sofie hade ett hemma som doftade blåbärsmuffins. Blev helt tagen och sniffade både tre och fyra gånger på ljuset igår ;-) Lyckades att haffa två egna plus ett med jordgubbar och grädde. Det föll maken mer i smaken.
 
Gårdagskvällen blev lyckad, som alltid. Synd bara att grabbarna ska busa järnet hemma hos andra med. Även om jag vet att det är ok för våra vänner så vill jag ändå att dom lägger lite band på sig själva. Men efter mat och godis blev det något lugnare ;-)
 
Ska nu försöka pigga upp mig med lite fika på balkongen innan vi ger oss ut på en skön promenad. Gäller att ta vara på det underbara vårväder som just nu parkerat sig här =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback