Lat idag

Kom hem från jobbet för en timme sedan. Är helt slut i kroppen efter att ha plockat pall hela förmidagen. Skulle verkligen behöva tänka mer på hur jag lyfter men när tempot är uppe så kör jag bara på =)
Ska bli skönt med att ge sig ut på löpturer så fort vädret tillåter. Jag är inte en sådan som ger mig ut i -10 och springer. Underlaget är på vissa ställen under all kritik med. Har inte som plan att bryta några ben =)
 
Imorgon är det sista dagen innan lite ledighet igen. Behöver det då jag känner att något är på gång i kroppen. Den är trött och öm. Inte enbart efter dagens jobb. Hoppas hoppas verkligen att det inte blir så mycket mer.
 
Är lite lata idag och kör hemkörning på pizza. Jag kör en kebabrulle då pizza inte lockar längre. Väldigt sällan jag blir sugen på just det. Räknar även med att kaffet på maten ska lugna denna kropp ;-) Om inte kroppen blir det så kanske huvudet slutar dunka..
 
Dags att duka upp lite innan det ringer på dörren.
Ha en mysig "mittiveckankväll"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback