S E M E S T E R

Lata, varma och soliga dagar. Det är vad min semster har bestått av =D
New York var precis likadant, fast något varmare och 100 % häftigare ;-)
 
Tänkte jag skulle ta och göra några inlägg där jag kan visa vilken underbar resa vi hade. Jag kommer lätt att återvända. Och får jag välja så kommer det ske inom en snar framtid. Och även denna gång utan barn men istället för en weekend får det bli en vecka!
 
 
Första dagen landande vi strax innan lunch. Vilket gjorde att vi fick lite bonustid och hann med att se lite av staden.
 
Vi började på Times square. Det låg precis vid vårt hotell, till höger i bakgrunden. Ett helt fantastiskt hotell som jag kommer att återvända till.
 
Utsikten från vårt fönster på 24:e våningen!
 
Vi trängdes med mängder av turister och hann med lite shopping under eftermiddagen, bla Victoria`s secret ;-) 
Blev även en hel del god mat. Bla dubbel lunch ;-) Fick på flyget mat och eftersom vi landade mitt i lunchen blev det självklart mat igen ;-) Har nog lätt gått upp några kilo på vår resa men lite duktig var jag allt som brände några kalorier på hotellets gym!
 
Utsikten över Times var ganska häftig att ha framför sig när man sprang. Sen var det ännu mer sjukt att allt hade inbyggda tvskärmar =D
 
Här är bara några av dom bilder vi tog. Men imorgon ska jag avsluta vår första dag. Det blev nämligen i mörket på 86:e våningen på Empire state Building!
 
Trevlig kväll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback